Socialiniai tinklai ir reklamos strategijos –
verslo augimo paslaptys
Kodas: 22004100036
Identifikacinis kodas: 604309
Švietimo sritis: Verslas ir administravimas
Bendroji informacija:
Mokymų programa, orientuota į skaitmeninių rinkodaros įrankių ir strategijų įsisavinimą, skirtų efektyviam prekės ženklo kūrimui, klientų pritraukimui ir pardavimų didinimui internete. Mokymų metu dalyviai gilins žinias šiose pagrindinėse srityse: tikslinių auditorijų analizė.Rinkodaros strategijų kūrimas ir jų pritaikymas skirtingose platformose.Platformų reklamos galimybės. Naujovės ir tendencijos skaitmeninėje rinkodaroje.
Aprašymas:
Mokymų programa„Socialiniai tinklai ir reklamos strategijos – verslo augimo paslaptys.“ skirta visiems, siekiantiems įgyti ar pagilinti žinias apie skaitmeninės rinkodaros principus, įrankius ir strategijas. Programa apima pagrindinius skaitmeninės rinkodaros aspektus – nuo socialinių tinklų valdymo ir reklamos paieškos sistemose iki turinio kūrimo bei duomenų analizės. Nuo ko pradėti ir būti pranašesniems už konkurentus. Mokymai orientuoti į praktinių įgūdžių lavinimą, todėl dalyviai ne tik susipažins su teorinėmis žiniomis, bet ir išmoks jas pritaikyti realiose situacijose, planuojant ir vykdant efektyvias rinkodaros kampanijas. Ši programa padės verslo savininkams, tiems, kurie siekia pradėti karjerą skaitmeninės rinkodaros srityje, sėkmingai panaudoti skaitmeninę erdvę prekės ženklo augimui ir verslo rezultatų gerinimui.
Įgytų kompetencijų vertinimo sistema – Įskaityta
Profesinė veikla, kuria galima verstis baigus programą:
Baigę mokymus, dalyviai gebės savarankiškai planuoti ir vykdyti skaitmeninės rinkodaros kampanijas, optimizuoti reklamą, kurti patrauklų turinį bei analizuoti rezultatus siekiant verslo tikslų.
Mokymų trukmė: 60 akad.val.
Praktinės užduotys + metodinė medžiaga + diskusijos
Tvarkaraštis: Kursuok lt platformoje ir svetainėje www.ernadas.lt
Organizavimo adresas:
Mokymai bus vykdomi MS Teams platformoje sinchroniniu nuotoliniu būdu.